Маммопластика

Груди можуть бути гордістю жінки та однією з причин її впевненості в собі. А можуть бути запорукою комплексів, які пригнічують, заважають вільно рухатись по життю та досягати цілей. Занадто малі, або занадто великі груди, асиметрична форма, обвисання, неправильні контури сосків – всі ці проблеми сьогодні з легкістю розв’язує пластична хірургія. Правильно зроблена маммопластика дозволяє отримати бажані форму та розмір грудей, відчути себе більш привабливою та сексуальною, перестати комплексувати та соромитись свого зовнішнього вигляду. Сучасне обладнання та інноваційний підхід, який застосовується в нашій клініці, роблять операцію максимально ефективною та повністю безпечною для здоров’я жінки.

Види пластичних втручань для корекції грудей

Сьогодні в Україні пластика грудей вважається однією з найпопулярніших естетичних процедур. При цьому маммопластика – збірне поняття, до якого можна віднести кілька видів послуг для змінення форми чи розміру грудей:
  1. Збільшення молочних залоз. Найпопулярніший вид пластики грудей. Під час операції використовуються спеціальні імпланти різного розміру та виготовлені з різних матеріалів. Досвідчений хірург зможе відтворити анатомічну форму грудей та зробити все для того, щоб вони виглядали природно. Збільшення грудей проводиться трьома способами: через розріз під складкою, через розріз навколо ареола сосків, ендоскопічним методом.
  2. Зменшення молочних залоз. Такий вид пластичної операції актуальний, якщо великий розмір грудей приносить дискомфорт і викликає біль у шиї і грудному відділі.
  3. Підтяжка грудей. Проводиться у разі опущення молочних залоз (що відбувається з віком або після завершення лактації), часто в комплексі зі збільшенням грудей.
  4. Корекція сосків. Допомагає прибрати дефекти (асиметрію, великий розмір тощо).
Вартість операції буде залежати від кількох факторів:
  • виду пластики грудей;
  • особливостей вашого організму;
  • складності процедури.

Чому і кому потрібна маммопластика?

Красиві груди – символ жіночності та запорука впевненості в собі. На жаль, на пружність та розмір молочних залоз у жінок впливають багато різних чинників:
  • особливості організму та гормональне здоров’я;
  • вагітність та годування груддю;
  • перенесені операції;
  • вік;
  • травми грудного відділу тощо.
Існує два основних види показань для проведення маммопластики:
  1. Медичне показання. Інколи тіло людини втрачає здоров’я та привабливий вигляд в результаті травм, перенесених раніше операцій (наприклад, мастектомії), опіків тощо. При вроджених або набутих дефектах пластичні хірурги здатні відновити форму грудей чи сосків.
  2. Естетичне. Найпоширеніша причина звернення до пластичного хірурга. В цьому випадку на перший план виходить саме бажання пацієнтки покращити форму чи розмір грудей. Результат буде залежати від естетичних поглядів самої жінки – хтось хоче груди поменше, а хтось навпаки – мріє збільшити їхній розмір.

Протипоказання до пластики грудей

Варто також пам’ятати, що пластика грудей – складна та серйозна процедура, що має ряд протипоказань:
  • гострі стадії хронічних захворювань;
  • хвороби ендокринної системи: гіпотиреоз, гіпертиреоз, цукровий діабет;
  • онкологічні захворювання;
  • проблеми зі згортанням крові;
  • інфекційні хвороби;
  • травми, ураження та новоутворення в зоні проведення операції;
  • захворювання психічного спектру;
  • вагітність і лактація.
Також варто пам’ятати, що пластику грудей проводять виключно особам, які досягли 18 років. Бажаєте замовити послуги пластичного хірурга? В Івано-Франківську вже кілька років функціонує наша клініка, де зібрано найкращих спеціалістів. Всіх пацієнток консультує лікар Ізбенко Святослав. Злагоджена робота команди фахівців, а також ретельний та індивідуальний підхід до кожної пацієнтки дозволяють гарантувати відмінний результат. А вигідні ціни та широкий спектр послуг – важливі бонуси, що допомагають обрати правильний вид пластики грудей недорого. Красиві пружні груди симетричної форми – мрія кожної жінки. Не давайте часу та обставинам стати на шляху до красивого тіла. Звертайтесь до нашої клініки та відчуйте себе красивою та бажаною в своїх очах та в очах оточуючих.

Перелік всіх процедур корекції грудей

• Підтяжка молочних залоз
  • Навколоареолярна підтяжка молочних залоз
  • Редукційна мамопластика